Még szélesebb választék és nagyobb vásárlói élmény fogadja a Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtérről induló utasokat!
Lássuk hogyan!
A Budapest Airport összesen nyolc új és megújuló üzlet hivatalos megnyitójával ünnepelte az év első felében tapasztalt kimagasló kiskereskedelmi forgalmat.
Az átalakításokat nem csupán az egyre növekvő vásárlói kedv, de a folyamatosan változó fogyasztói igények is indokolttá tették.
Januártól májusig 16%-kal nőtt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kiskereskedelmi egységeinek forgalma 2017 azonos időszakához képest. Ez a növekedés, a változó igények és a repülőtér folyamatosan megújuló belső tere tette lehetővé, hogy a Budapest Airport június 26-án összesen nyolc, a közelmúltban megnyílt új és megújuló üzletet ünnepelhetett.
„Nagy öröm számunkra, hogy az utasforgalom növekedése mellett a repülőtéri üzletek forgalma is növekvő tendenciát mutat – mondta a megnyitón Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette: - Az exkluzív üzleteink iránt mutatott nagy érdeklődés egyértelművé tette számunkra, hogy utasaink is úgy vélik: az utazás élménye már a repülőtéren kezdetét veszi. Ezek az újítások nemcsak a jelenlegi környezetben iránymutatóak, hanem kiválóan illeszkednek a jövőbeni 3. Terminál arculatába is, ennek átadásával jelentősen növelhetjük a rendelkezésre álló kereskedelmi kapacitást.”
Az idén megnyitott legnagyobb üzlet, a Memories of Hungary immár 250 négyzetméteres területen vonultatja fel magyar ajándéktárgyak színes skáláját. A három üzlethelység összevonásával kialakított szuvenír bolt Magyarország kirakataként várja az érdeklődőket hazai iparművészeti alkotások, ínyenc termékek és magyar dísztárgyak egész sorával. A kínálatban kiemelt helyet kaptak a Herendi Porcelánmanufaktúra kézzel készített termékei – a szebbnél szebb dísztárgyak kiválasztásában külön személyzet segít a vásárlóknak.
Újdonság a repülőtéri üzletek sorában az Inglot dekorkozmetikai márka; a profi sminktermékeket forgalmazó üzlet a SkyCourt központi részén kialakított szigeten várja az érdeklődőket.
Továbbra is a SkyCourtban, de immár jóval nagyobb területen található meg a Costa Coffee. A bővítésnek köszönhetően mintegy 20%-kal több ülőhely és a korábbinál is több, az okostelefonok és más elektronikus eszközök töltésére szolgáló fali aljzat áll rendelkezésre azok számára, akik egy kiváló kávé mellett kívánják eltölteni az indulásig fennmaradó időt.
A 2A Terminál területén is számos újdonsággal találkozhatnak az utasok: új helyet kapott például a magyar dizájner termékeket forgalmazó Dorko márkabolt. Exkluzív üzletet nyitott a 2. Terminálon Magyarország legnagyobb optikai lánca, az Optic World is, ahol a legjobb minőségű kontaktlencsék és szemüvegkeretek közül lehet választani.
Friss arculattal és új helyen várja az egyedi ékszerek és elegáns ruhadarabok rajongóit a Michal Negrin, és a Virgin is a korábbinál modernebb és színesebb üzlettel nyitott újra. A legkisebb utasokra is gondolt a Budapest Airport: a Living Toys játékbolt nemcsak kibővített üzlethelységgel, de kifejezetten a mesefigurák rajongóinak kedvező Disney szekcióval is mosolyt csal a gyerekek arcára.
Forrás: turizmus.com