Július 14-én nyitotta meg kapuit a Dél-Dunántúl legnagyobb alapterületű és legtrendibb turisztikai információs központja, a Pécs Pont.
A város főterén, a Városháza földszintjén elhelyezkedő kétszintes létesítmény következetesen tükrözi a Zsolnay Negyed, mint a pécsi városmarketing letéteményese arculati koncepcióját: a Zsolnay porcelán jellegzetes eozin zöldjének árnyalataiból építkező vizuális elemeket és a város jelképévé váló (a Zsolnay-kúton is megjelenő, Attila ivópoharáról származó) bikafejet.
Az új kollégákkal is megerősített információs pultokon kívül helyi termékeket kínáló kávézót és autentikus tárgyakkal gazdagon berendezett üzletet is találunk.
Új pécsi ajándéktárgyak
Július 14-én mutatta be Pécs városa legújabb, saját márkás ajándéktárgyait a nagyközönségnek. A Zsolnay-kúton is megjelenő, Attila ivópoharáról ismert bikafejet alakította át egy designer kabalfigurává. A játékosság, szerethetőség mellett a plüssállatkán megjelenő hímzés a porcelánmanufaktúra míves hagyományaira utal. Ez a kis bika és más, emblematikus „pécsiségek” (dzsámi, bazilika, TV-torony) jelennek meg valamennyi ajándéktárgyon, melyek közös jellemzője, hogy nagyon jól használhatók a mindennapi életben. A látogatók által legkedveltebbek közülük a táskák, hátizsákok, szemüvegtörlő kendők, jegyzetfüzetek, íróeszközök, puzzle és nem utolsó sorban maga az eozin színekben játszó plüssbika.
Forrás és kép: turizmusonline.hu