VIP Üzleti és Incentiv Utazások Irodája Kft.

Tel:   (36 1) 3 382 372, (36 1) 2 663 002
Cím:  Ece City Center 1051 Budapest Bajcsy-Zsilinszky út 12.
 
Irodánk nyitvatartása:
Hétfőtől-péntekig - 09:00-17:00
 
MKEH engedélyszám: R-0053/1992
Bankszámla:
10402166-50526668-71871006

Kérjen
személyre
szabott
ajánlatot
kollégáinktól!

Kempinski, Airport Stáció, Residence Ózon és Casati Budapest

2016-01-25 | viptravel

Kempinski, Airport Stáció, Residence Ózon és Casati Budapest

Január 22-én, a Budapest Hilton Szálloda báltermében hirdették ki, a 2015-ben, immáron harmadik alkalommal meghirdetett, az „Év szállodája" verseny eredményét.

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége és a Magyar Turizmus Zrt. pályázatára 21 szálloda jelentkezett, 5, 4 és 3 csillagos kategóriában. A szakmai zsűri ítélete szerint a kategóriák győztesei:

5*-ban a Kempinski Hotel Corvinus Budapest,

4*-ban, Budapesten a Budapest Airport Hotel Stáció Wellness & Konferencia Hotel,

4*-ban, vidéken a Residence Ózon Conference & Wellness Hotel, végül,

3*-ban a Casati Budapest Hotel.

Különdíjakat is odaítélt a zsűri.

Az év tematikus szállodája a Spirit Hotel Thermal Spa (Sárvár).

A legjobb személyzeti politikát megvalósító szálloda a Radisson Blu Béke Hotel (Budapest).

A legdinamikusabb szállodai teljesítménynövekedést elérő szálloda a Hotel Aventinus (Nyíregyháza).

Az innováció a marketing és értékesítés területén kategóriában e legkiválóbb a Wellness Hotel Katalin (Gyenesdiás).

Az innováció az üzemeltetésben kategória nyertese a Four points by Sheraton (Kecskemét). A legeredményesebb átalakulást elismerő Főnix díjat a Greenfield Hotel Golf & Spa (Bükfürdő) érdemelte ki.

A legjobb CSR programmal az Ibis Budapest City büszkélkedhet.

Az ültetett gálavacsorával kísért díjátadón köszöntötte a vendégeket Lepsényi István, a Nemzetgazdasági Minisztérium turizmusért is felelős államtitkára, aki méltatta szállodások és az egész magyar turisztikai ágazat hozzájárulását az ország 2015. évi gazdasági sikereihez.

Susanne Kraus, a HOTREC (Európai Szállodák, Éttermek és Kávéházak Szövetsége) elnöke, többek között arról szólt, milyen nagymértékben növekedett a szolgáltatások minőségének, valamint az újfajta értékrendet fontosnak tartó, ifjú generáció megszólításának jelentősége.

Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, aki, eddigi szakmai pályafutásának túlnyomó részét a szállodák világában töltötte, a győzteseknek szóló gratuláció mellett elmondta, hogy a nemzeti marketing szervezet külképviseletei kiemelt megjelenést biztosítanak az „Év Szállodája" verseny helyezettjeinek.

Niklai Ákos, az MSZÉSZ elnöke, az est házigazdája, amellett, hogy hangsúlyozta a vendégközpontú, minőségi szolgáltatást nyújtó szállodai munka fontosságát, megköszönte a támogatást az est szponzorainak. A szponzorokat bemutató slide-ot, valamint az est folyamán készült felvételeket (Haralambidou Anthoula és Grósz Balázs munkáit).

Forrás és kép: turizmus.com