VIP Üzleti és Incentiv Utazások Irodája Kft.

Tel:   (36 1) 3 382 372, (36 1) 2 663 002
Cím:  Ece City Center 1051 Budapest Bajcsy-Zsilinszky út 12.
 
Irodánk nyitvatartása:
Hétfőtől-péntekig - 09:00-17:00
 
MKEH engedélyszám: R-0053/1992
Bankszámla:
10402166-50526668-71871006

Kérjen
személyre
szabott
ajánlatot
kollégáinktól!

Cargojáratok alvóhellyel

2018-07-27 | viptravel

Cargojáratok alvóhellyel

A légi közlekedésben az utóbbi évek fejlesztési trendjei mind azt célozták meg, hogy a repülőgépek minél nagyobb komforttal és minél olcsóbb tarifákkal közlekedjenek.

A repülés az egyetlen iparág, ahol a folyamatos minőségemelés mellett az árak folyamatos csökkenése jár együtt. Ez úgy tűnik, hogy a jövőben sem lesz másként. Az olcsó utazás különösen a tengerentúli még mindig nagyon népszerű és egyre újabb ötletekkel gazdagítja a kínálatot. A nagy repülőgépgyártók, mint például az Airbus, olyan speciális alvóhelyeket terveznek 2020-ra kialakítani – az A-330 és az A-350 típusokon – melyek az áruszállító járatok, ki nem használt rakodótereit töltenék ki „alvó zugokkal”, melyeket olcsón kínálnának a kalandokat kereső fiataloknak.

 

A „zugokban” egyágyas és emeletes ágyas megoldások is szóba jöhetnek, és azok elhelyezése egy az utazók és a személyzet számára is megközelíthető helyen lenne. A részletek repülés biztonsági feltételeinek kidolgozása most folyik. A „komfort” még a fapadosoknál is egyszerűbe lenne, étel- és italfelszolgálás nélkül, rádió- és TV-mentesen, de a rendes tarifa töredékéért lehetne utazni, néhány száz poggyász és temérdek áru, posta „társaságában”.

 


Az ötlet egy kicsit reklámízű, de kétségtelen, hogy van hatása, mert például az ausztrál Qantas légitársaság – akiknek 25-30 órás járataik repülnek a két kontinens között – már azon gondolkodik, hogy nagyobb „életteret” biztosítson az „alagsorban” utazóknak is.

 

A helyfoglalás az egyik érzékeny pontja az ötlet megvalósításának, mert nagyon nehéz hetekkel előre megmondani, hogy az adott járaton milyen terhelés várható. Viszont nagy valószínűséggel itt is megvalósítható lesz a már korábban, a „felsőházban” alkalmazott tarifaosztály-beosztás, mely limitálja az eladható utasszámot.

 


Forrás: turizmus.com