Budapesten is bemutatkozott a Singapore Airlines új osztálya, amelynek bevezetése a cég vezetői szerint a turistaosztály magas minősége miatt csak mostanra érett be.
A szolgáltatást különösen azon céges utazóknak ajánlják, akiknek utazási policy-jük nem engedi meg a business class foglalását.
Az árban azonban nem csupán a nagyobb, 20-30 évvel ezelőtti business class méretű, 2-4-2-es kiosztású székekben való pihenést és szórakozást tartalmazza. Az utasok poggyászkerete 35 kg, és 110 %-os törzsutaspont-jóváírást kapnak, emellett élvezhetik az elsőbbségi check-int, poggyászfeladást és beszállást. A fedélzeten az út teljes hossza alatt pezsgővel kínálják őket, és előre megrendelhetik fedélzeti menüjüket is.
Az új osztály először augusztus 9-én, a Szingapúr-Sydney útvonalon debütál majd, az év végéig, de legkésőbb jövő év elejéig a pekingi, delhi, Hong Kong-i, frankfurti, londoni, mumbai, New York-i, sanghaji, tokiói és zürichi relációkban is elérhetővé válik. A későbbiekben az A380-as, Boeing 777-300-as és a szállítás alatt álló A350 gépek is négy osztállyal repülnek majd – mondta el Peter Tomasch regionális PR manager.
A Singapore Airlines mostani, hét éves átlagéletkorú flottájában 19 A380-800-as gép repül, amelyekhez további ötöt rendeltek, és 2017-ben érkezik a 70 darabos A350-es flotta első tagja, és további 30 Boeing 787-10x is gyártás alatt van. A flottamegújítási programra a légitársaság listaáron 24,5 milliárd dollárt költött.
A cég járathálózatában 35 ország 99 desztinációja érhető el, Európába heti 106 járat közlekedik, 12 városba.
A Singapore Airlines idén indította el a Tata Sons-szal közös Airvistara nevű leányvállalatát, amely egyelőre csak Indiába repül. Ugyanakkor a cég 20 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik a Virgin Australia-ban.
Másik leányvállalata, a Silk Air jelenleg 12 ország 48 desztinációját szolgálja ki, regionális fuvarozóként.
Forrás: turizmus.com