Az Emirates október 5-én mutatta be televíziós reklámját Jennifer Aniston közreműködésével. Ez az első alkalom, hogy a légitársaság globális digitális és TV kampányában a nemzetközi sztárral dolgozik.
Az Aranyglóbusz- és Emmy-díjas színésznő a légitársaság reklámkampányában is megmutatja humorérzékét.
Boutros Boutros, az Emirates vállalati kommunikációért, marketingért és márkáért felelős divíziós alelnöke így fogalmazott: „Az iparágban jellemző reklámok helyett mi humoros megközelítéssel mutatjuk be fedélzeti termékeinket. Senki mást nem tudtunk jobban elképzelni erre a szerepre, mint Jennifer Anistont, és a reklám szövegkönyvét teljes mértékben hozzá igazítottuk. Professzionalizmusa, valamint kiváló humorérzéke végigkísérték a forgatást, és nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel".
A reklámot a filmes veterán és Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, aki nagy elismerésnek örvend Superbowl reklámjainak köszönhetően. Az RKCR/Y&R London dolgozta ki a koncepciót, míg a szövegkönyv elkészítése az ügynökség, Bryan Buckley és az Emirates reklámcsapat közös munkájának eredménye.
A globális digitális és televíziós kampány novemberben indul az Egyesült Államokban és az Egyesült Arab Emírségekben, illetve azokon a piacokon – például Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Indiában és Ausztráliában –, ahol különösen jelentős az Emirates piaci jelenléte.
Az Emirates a kampány részeként eddig 20 millió dollárt fektetett be nemzetközi szinten TV szpotokba, amelyeknek lesznek 30 másodperces és hosszabb, 60 másodperces verziói is.
Forrás: turizmus.com